Proč je na About You sleva tak často
Prakticky každý typ obchodu je v něčem specifický. To platí i o těch s oblečením. V nich totiž najdeme prakticky neustálé slevové akce. Abychom se o tom přesvědčili, stačí nám se jen podívat do některých z nich, ať už kamenných či internetových. Typickým příkladem může být to, že je například v obchodě About You sleva Zelené slevy prakticky pořád. A to nejen ta základní, nýbrž i slevové kódy, které můžeme získat sledováním videí nejrůznějších influencerů. A tyto slevy nebývají zrovna malé – v některých případech mohou být až 70 %. To se může zdát zvláštní. Jak je možné, že se obchodu vyplatí své zboží takto zlevňovat? Přeci jen, aby obchod nezkrachoval, musí mít zisk. Proto nemůže prodávat pod cenou. Jak je tedy možné, že zde najdeme slevové akce prakticky neustále?
Důvody jsou hned dva: tím prvním a nejdůležitějším je fakt, že nákupní cena je u naprosté většiny sortimentu těchto řetězců velmi nízká. To znamená, že mají vysokou marži a mohou si tak dovolit cenu snížit, aniž by přitom přišli o zisk. To je něco, co si většina lidí neuvědomuje, avšak velká část oblečení je vyráběna v zemích třetího světa, kde nejsou pracovní podmínky, a ani platy, nikterak vysoké. Proto je možné je nakoupit za tak nízkou cenu a následně prodávat za draho. Avšak to není jediný důvod neustálých slev.
Tím dalším je, že se v podstatě „zahojí“ na jiném typu zboží. Zatímco určitý typ je totiž ve slevě, značkové kousky jsou naopak velmi silně předražené. Obchodník tak na nich vydělá tolik, že mu to pokryje i zisk, http://www.slovnik-synonym.cz/web.php/slovo/zisk který mu ujde na oblečením prodaném ve slevě. A věřte, že mnoho lidí si kupuje právě značkové oblečení. Je tedy vidět, že i zde platí známé „nic není zadarmo“. Proto bychom se měli zamyslet, kde své oblečení kupujeme, a zda je to pro nás skutečně tak výhodné, jak se to na první pohled tváří. Nakonec totiž můžeme zjistit, že se nám takový nákup nemusí příliš vyplatit.